Fri fragt på udvalgte fragtmetoder ved køb over 399,00 kr / Hurtig levering 1-2 hverdage / Fremragende Trustpilot
Hurtig levering 1-2 hverdage Fri fragt på udvalgte fragtmetoder ved køb over 399,00 kr
Fremragende Trustpilot

Tilføjet til kurven

Subtotal
produkter i din kurv
Køb for mere og opnå GRATIS fragt

Indkøbskurv

Har du glemt dit kodeord?
Ny hos NiceHair? Tilmeld dig kundeklubben NiceHair & Me og få en masse fordele

Har du shoppet hos NiceHair.dk før, har du allerede en profil. Klik "Har du glemt dit kodeord". Har du ikke handlet hos NiceHair.dk før, skal du følge linket nedenfor for at tilmelde dig.

*Ja tak, jeg vil gerne melde mig ind i kundeklubben NiceHair & Me og accepterer dermed NiceHair & Me's [vilkår og betingelser].

**Jeg samtykker til at modtage henvendelser fra NiceHair ApS via e-mail, SMS og privatbeskeder på Facebook, Instagram, Tiktok eller via andre sociale medier. Henvendelserne vil indeholde markedsføring vedrørende målrettede tips, tilbud, spørgeskemaer, invitationer til konkurrencer og begivenheder samt information om nyheder og særlige kampagner, der er relateret til vores produktsortiment og medlemsservices.

Markedsføringen skræddersyes personligt til dig på baggrund af dine kontaktoplysninger, produkter du viser interesse for hos NiceHair.dk (besøgs- og søgehistorik), på baggrund af tidligere køb (købshistorik) samt angivne yndlingsbrands.

Jeg accepterer derudover, at NiceHair ApS samt Emarsys, Meta og Google indsamler oplysninger om læsning af markedsføringsmeddelelser. Du kan læse mere herom i vores [cookiepolitik].

NiceHair ApS må bruge samtykket til at spørge, om du ønsker at opdatere dit samtykke, herunder mht. nye produkter eller kontaktformer.

Du kan læse mere om vores håndtering af dine personlige data, herunder hvordan vi bruger dine data til mere personlig markedsføring og kommunikation. Du kan læse mere om dette i vores [Privatlivspolitik].

Dit samtykke kan til enhver tid trækkes tilbage ved hjælp af vores frameldelses-link du finder på din profil. Du kan også trække dit samtykke tilbage ved at kontakte os på ordre@nicehair.dk. Du kan også altid framelde dig digital kommunikation i bunden af nyhedsbrevet.

Bekræft din email

Vi har lige sendt en bekræftelsesmail til dig. For at færdiggøre din tilmelding, skal du bekræfte din email adresse via denne email. Bemærk: det kan tage op til 5 min, før du modtager mailen.

Har du ikke modtaget en email endnu?

Nulstil adgangskoden ved at indtaste din e-mail nedenfor

Tilbage til login
Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point
Gratis gave
370
Point

Redken

Nyhed
Black
370,00 kr
På lager - Leveringstid, 1-2 dage
14 bedømmelser

Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum er et musthave til sundt hår.

Bekæmp daglig skade om natten med den første bonding serum fra redken til reparation 24/7.

Formlen indeholder citric acid, der trænger 7 lag ind* og styrker håret, kombineret med polyglutamic acid og squalane for en høj leave-in-koncentration, der skaber langvarig beskyttelse og reparation.

Fordele:

• Serum
  • Bekæmper daglig skade og reducerer brud
  • Beskytter håret
  • Giver 3x mere hydrering**
  • Giver 9x stærkere hår.**

*Instrumental test med brug af system bestående af ABC Shampoo + Conditioner + Serum.

**System bestående af ABC shampoo, conditioner og serum vs. ikke-plejende shampoo.

Anvendelse:

• Til brug om natten og om dagen, på rent fugtigt eller tørt hår
  • Skyl ikke ud
  • Brug om natten: Påfør rigeligt fra mellemlængder til spidser for reparation af bindinger og hydrering natten igennem
  • Brug om dagen: Påfør efter behov for øjeblikkelig reduktion af krus, pleje og glans

Ingrediensliste:

• 1218458RK6 - INGREDIENTS: AQUA / WATER • ISOPROPYL MYRISTATE • DIMETHICONE • TRIETHANOLAMINE • AMODIMETHICONE • PHENOXYETHANOL • SQUALANE • PARFUM / FRAGRANCE • CARBOMER • POLYQUATERNIUM-4 • POTATO STARCH MODIFIED • HYDROXYPROPYL GUAR • CITRIC ACID • BEHENTRIMONIUM CHLORIDE • SODIUM POLYGLUTAMATE • COCO-BETAINE • TRIDECETH-6 • ISOPROPYL ALCOHOL • SODIUM CHLORIDE • CETRIMONIUM CHLORIDE • LIMONENE • LINALOOL • GERANIOL • CITRONELLOL • COUMARIN • ALPHA-ISOMETHYL IONONE (F.I.L. Z70043959/1).
Find mere fra dette mærke:

Gratis gave
Gratis gave
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 75 ml (GWP)

Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 75 ml (GWP)

Værdi 48,75 kr
Tilbuddet er gældende når følgende kriterier er opfyldt:

Køb for mindst 499 kr produkter fra Redken

Tilbuddet gælder ikke:

Så længe lager haves

4.4

Baseret på 14 bedømmelser
Navn
Adresse
Sikkerhedsinformation
Nicehair kundeservice ordre@nicehair.dk
19/02-2025
Super!
Har brugt dette serum i lidt over en uge og er meget overrasket over resultatet! Har i mange år afbleget mit hår og derfor er mine længder slidte. Kan tydeligt mærke og se forskel på mit hår. Mindre frizz, mere sundt og blødt. Har brugt det både i vådt/tørt hår samt inden sengetid Min kæreste har også brugt det og han har været lige så begejstret, at han selv har købt en.

Prodult modtaget gratis af Smartson.
19/02-2025
God
Har brugt produktet både om natten og om dagen. Når jeg har anvendt det inden jeg gik i seng var mit hår nemt at redde ud og dejligt glat.
Når jeg har anvendt det i vådt hår bliver mit hår nemt at redde ud og dejligt glat.
Men efter nogle timer bliver mit hår mere fedtet.
Er testperson for smartson og har fået produktet gratis
19/02-2025
Ok dog ikke som forventet
Jeg har brugt produktet både om natten og om dagen i vådt hår.
Når jeg har anvendt det inden jeg gik i seng var mit hår dejligt blødt og nemt at styre dagen efter.
Når jeg har anvendt det i vådt hår bliver mit hår nemt at redde ud og dejligt glat.
Men efter nogle timer bliver mit hår mere fedtet
Jeg er testperson via Smartson og har fået produktet gratis.
19/02-2025
Virkelig god serum
Er super glad for dette serum, der gør en mærkbar forskel for mit hår. Oplever mindre krus og tørhed og håret ser sundere ud og føles blødt. Mit hår er langt og slidt efter gentagne hårfarvninger, så der skal en del til før det føles sundt. Produktet har en behagelig duft og er nemt at fordele.
Har fået produktet gratis som tester for Smartson, men vil købe det selv fremover.
18/02-2025
Virkelig godt produkt!
Virkelig glad og tilfreds med produktet. Det samler spidserne af ens hår og får dem til at se helt vildt friske og nærmest nyklippede ud!
Og så dufter det helt vildt godt. Jeg bruger det både om dagen ved styling og om aftenen for ekstra pleje. Jeg synes virkelig, man kan mærke, det gør en forskel!
Anmeldelsen blev udført på vegne af Smartson - testpiloyen har prøvet produktet gratis.
18/02-2025
Virkelig godt og lovende produkt!
Virkelig glad og tilfreds med produktet. Det samler spidserne af ens hår og får dem til at se helt vildt friske og nærmest nyklippede ud!
Og så dufter det helt vildt godt. Jeg bruger det både om dagen ved styling og om aftenen for ekstra pleje. Jeg synes virkelig, man kan mærke, det gør en forskel!
18/02-2025
Test person for Smartson
Jeg har modtaget dette produkt gratis til test af Smartson.. Ud fra reklamen lover den jo meget godt.. jeg har brugt den dag og nat i vådt og tørt hår.. og jeg oplever bestemt at mit hår er meget blødt og glat og det holder det sig faktisk i flere dage, det efterlader heller ikke mit hår fedtet efter at have påført produktet, det er velduftende .. Er meget spændt på hvordan mit hår vil være efter længere tids brug og om man kan se en markant forbedring..
18/02-2025
God - Funktionelt valg
Ingen tvivl om det er et rigtig godt og lækkert produkt, der er nemt at fordele, ikke fedter og dufter godt. Jeg kan dog godt blive lidt i tvivl om produktets egentlige egenskaber, da der er silicone i som maskere håret til at se og føles blødere. Til prisen og pga ingredienser, ville jeg aldrig selv købe produktet, så er glad for at jeg testet det.

Jeg deltager som testperson via Smartson og har fået produktet gratis.
18/02-2025
Super lækker serum
Har brugt Redken Acidic Bonding Night & Day Serum I ca en uge og ka se den allerede har haft sin effekt. Jeg har blond afbleget hår så det har altid brug for xtra pleje.

Konsistensen er let og cremet, og det trænger hurtigt ind uden at fedte. Duften er lidt voldsom, men forsvinder hurtigt igen, men ret typisk for Redkens produkter.

Night Serum gør håret blødt natten over, mens Day Serum beskytter mod varme og giver ekstra fugt. Mit hår føles stærkere, sundere og mere glansfuldt.

Den eneste ulempe er prisen, som ligger i den højere ende, og at det kan føles lidt tungt i fint hår.
Men hvis dit hår trænger til pleje og beskyttelse, er det en investering værd.
18/02-2025
Top topklasse produkt
Jeg fik fra Smartson - testpiloten har fået lov til at prøve produktet overgår
forventningerne og tilbyder en enestående oplevelse.
Jeg har også Shampoo og conditioner og jeg er vild med alle produkter fra Acidic bonding concentrate
17/02-2025
Virkelig godt produkt!!
Jeg har anvendt dette produktet morgen og aften i en uge, og jeg kan klart se forskel!! Produktet har givet mit hår en masse shine og generelt gjordt at mit hår føltes meget sundere. Produktet i sig selv har en lækker duft, samt en let/tynd konsistens som ikke fedter når jeg har anvendt produkt i tørt hår. Alt i alt lever produktet op til hvad det lover!!

Anmeldelsen blev udført på opdrag af Smartson - testpiloten har fået lov til at prøve produktet gratis.
16/02-2025
Bare wow
Jeg begynde at bruge denne serum for omkring 2 uger siden, og jeg har allerede set en forandring i mit hår. Mit hår har fået langt mere glans og virker slet ikke så kruset som normalt. Jeg har brugt den 3 gange om ugen om natten. Kan dog også bruges om dagen men det har fungeret bedst for mig at det sidder i hen over natten.
Den har en meget let konsistens som gør at håret ikke virker fedtet.
Oven i købet dufter den himmelsk.
Prisen er lidt dyr men produktet lever op til prisen. Kan klart anbefales hvis du ligesom mig har meget tørt hår som har svært ved at holde på fugt.
Bemærkning - har deltaget som testperson på Smartson så har modtaget produktet uden omkostninger.
15/02-2025
Super lækkert produkt
Jeg har brugt produktet efter hver hårvask, og mit hår bliver dejligt blødt og salon-lækkert! Det dufter nemlig utroligt godt, og det hjælper også til anti frizz, og giver en flot shine.
Har mit hår brug for ekstra fugt, giver jeg det også en tur inden sengetid.

Jeg er testperson via Smartson, og har fået produktet gratis.
14/02-2025
Lækkert produkt!
Produktet er lækkert og meget let anvendeligt. Dejlig duft. Jeg deltager som testperson via Smartson og har fået produktet gratis.
Læs mere

Vi tilbyder altid:

Loading...