Fri fragt på udvalgte fragtmetoder ved køb over 399,00 kr / Hurtig levering 1-2 hverdage / Fremragende Trustpilot

Tilføjet til kurven

Subtotal
produkter i din kurv
Køb for mere og opnå GRATIS fragt

Indkøbskurv

Har du glemt dit kodeord?
Ny hos NiceHair? Tilmeld dig kundeklubben NiceHair & Me og få en masse fordele

Har du shoppet hos NiceHair.dk før, har du allerede en profil. Klik "Har du glemt dit kodeord". Har du ikke handlet hos NiceHair.dk før, skal du følge linket nedenfor for at tilmelde dig.

*Ja tak, jeg vil gerne melde mig ind i kundeklubben NiceHair & Me og accepterer dermed NiceHair & Me's [vilkår og betingelser].

**Jeg samtykker til at modtage henvendelser fra NiceHair ApS via e-mail, SMS og privatbeskeder på Facebook, Instagram, Tiktok eller via andre sociale medier. Henvendelserne vil indeholde markedsføring vedrørende målrettede tips, tilbud, spørgeskemaer, invitationer til konkurrencer og begivenheder samt information om nyheder og særlige kampagner, der er relateret til vores produktsortiment og medlemsservices.

Markedsføringen skræddersyes personligt til dig på baggrund af dine kontaktoplysninger, produkter du viser interesse for hos NiceHair.dk (besøgs- og søgehistorik), på baggrund af tidligere køb (købshistorik) samt angivne yndlingsbrands.

Jeg accepterer derudover, at NiceHair ApS samt Emarsys, Meta og Google indsamler oplysninger om læsning af markedsføringsmeddelelser. Du kan læse mere herom i vores [cookiepolitik].

NiceHair ApS må bruge samtykket til at spørge, om du ønsker at opdatere dit samtykke, herunder mht. nye produkter eller kontaktformer.

Du kan læse mere om vores håndtering af dine personlige data, herunder hvordan vi bruger dine data til mere personlig markedsføring og kommunikation. Du kan læse mere om dette i vores [Privatlivspolitik].

Dit samtykke kan til enhver tid trækkes tilbage ved hjælp af vores frameldelses-link du finder på din profil. Du kan også trække dit samtykke tilbage ved at kontakte os på ordre@nicehair.dk. Du kan også altid framelde dig digital kommunikation i bunden af nyhedsbrevet.



Bekræft din email

Vi har lige sendt en bekræftelsesmail til dig. For at færdiggøre din tilmelding, skal du bekræfte din email adresse via denne email. Bemærk: det kan tage op til 5 min, før du modtager mailen.

Har du ikke modtaget en email endnu?

Nulstil adgangskoden ved at indtaste din e-mail nedenfor


Tilbage til login

Salgs- og leveringsbetingelser

Salg af fysiske varer via nettet.
Købsbetingelserne gælder for forbrugeres køb af varer på www.nicehair.dk
Siden ejes og drives af:
Nicehair ApS
CVR-nr.: 33061102
Stærevej 2
6705 Esbjerg Ø
Tlf.: 32200200
Mail: ordre@nicehair.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 27.11.2024, og er gældende for alle køb, der foretages fra og med denne dato.

Priser og betaling

Vi tilbyder flg. betalingsmuligheder i Danmark: Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Mobilepay, NiceHair gavekort og ViaBill.

Ved en gennemført bestilling får du automatisk tilsendt en ordrebekræftelse. Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse, kan du prøve at tjekke dit spamfilter. Det kan også skyldes, at du har opgivet en forkert mailadresse. Vi anbefaler, at du i det tilfælde kontakter os, inden du laver en ny bestilling.

Beløbet hæves først, når varen afsendes.

Vi tager forbehold for pris- og trykfejl på hjemmesiden, og forbeholder os retten til at annullere ordren, hvis der er tale om en væsentlig og/eller tydelig fejl.

Minimumskøb

Du skal købe for minimum kr. 139,- for at kunne gennemføre et køb. Minimumsbeløbet inkluderer ikke fragt.

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort såsom VISA Debit, Mastercard og Visa Electron reserveres beløbet, når du afslutter ordren.

Pengene kan være reserveret på dit kort eller konto i løbende måned +30 dage, selvom købet er ophævet, eller:

  1. indtil vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
  2. indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.

Det er ikke Nicehair ApS, der har reserveret pengene, men din bank, der har sat pengene til side på din konto.

Om reservationen kan ophæves, afhænger af betingelserne for dit betalingskort. Betingelserne kan variere fra bank til bank, men typisk kræver banken dokumentation fra vores side på, at vi har annulleret købet for, at de kan ophæve reservationen.

Betingelserne kan variere fra bank til bank, men typisk kræver banken dokumentation fra vores side på, at vi har annulleret købet, for at de kan ophæve reservationen

Hvis banken ikke kan ophæve reservationen, er der desværre ikke andet at gøre end at afvente den naturlige ophævelse jf. den aftale, der blev indgået ved oprettelse af betalingskortet.

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

Betaler du med MobilePay, er det det betalingskort, der ligger i appen, der bestemmer, om der sker reservation af betalingen

Annullering af ordre

Har du bestilt forkert, eller fortrudt dit køb, kan du selv annullere din ordre ved at logge ind på din profil. Det er kun muligt at annullere ordren indtil den går i gang med at blive pakket. Herefter er ordren låst og kan IKKE annulleres. Du har dog altid mulighed for at returnere orden efter gældende regler (link til retur)

Sådan annullerer du:

  1. log ind på din profil
  2. klik på den lille mand øverst til højre
  3. vælg ordrehistorik
  4. find den ordre det drejer sig om
  5. tryk ”annuller ordre” ud for ordren

Levering

Vi tilbyder gratis levering på udvalgte leveringsformer ved køb over kr. 399,-. Vi leverer til adresser i Danmark (gælder ikke Grønland og Færøerne).

Vi tilbyder følgende leveringsformer:

• Post Nord – levering til privatadresse eller pakkeboks/postbutik

• GLS – levering til pakkeshop eller privat adresse

• DAO – levering til pakkeshop eller privat adresse

• Budbee – levering til pakkeboks eller privat adresse

• Levering til vores butik NiceHair Studio, Kongensgade 16B, 6700 Esbjerg

Bemærk, at enkelte leveringsformer kan være begrænset til bestemte postnumre, samt bestemte tidsintervaller. Kun de gyldige leveringsformer vil være synlige ved gennemførelse af købet, og valg af levering.

OBS! Hvis DAO vælges til privatlevering, gøres der opmærksom på, at DAO ofte leverer om natten uden at ringe på døren og pakken vil blive stillet uden for døren på den valgte adresse. Herefter anses pakken som leveret og risikoen overgår herved til kunden. Den endelige fragtpris bliver først udregnet, når du har lagt varer i kurven og valgt leveringsform.

Leveringstid

Vi afsender din ordre hurtigst muligt. Leveringstiden er 1-2 hverdage. Ved udsalg, fødselsdag og Black november, kan der forekomme lidt længere leveringstid

Uafhentet pakke

Pakker der ikke afhentes inden for 7 dage i kundens ønskede pakkeshop sendes automatisk retur til NiceHair. Vi forbeholder os ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr på kr. 49 for uafhentede pakker til dækning af håndtering, administrationsomkostninger og emballage.

Fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Du skal give os klar og tydelig besked på mail eller telefon om fortrydelsen her, og vi skal have modtaget varen senest 14 dage fra du har givet os besked.

Du kan også benytte standardfortrydelsesformular, som er gengivet sidst i disse salgs- og leveringsbetingelser, men det er ikke obligatorisk.

Returnering af varen og returomkostninger

Varen skal du sende eller aflevere til:
NiceHair Stærevej 2 6705 Esbjerg Ø Att: retur

senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage

Alle dele af en vare skal returneres ved ombytning/retur herunder også gaver som fulgte med uden ekstra omkostning.

Hvis du har opnået en mængderabat, og herefter fortryder en del af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå mængderabatten, vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten.

Du betaler selv for returneringen af varen. Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling, da vi ikke henter pakker i pakkeshop.

Returlabel: Du kan købe en returlabel her for kr. 49,-. Den giver dig mulighed for nemt at returnere varer. Labelen er inkl. omdeling til vores adresse, pakkeforsikring samt track and trace.

OBS: Varerne skal være forsvarligt pakket ind, når du returnerer, og du må IKKE sætte en returlabel direkte på varens originalemballage. Du bærer risikoen for varen fra det tidspunkt, hvor varen er leveret, og ved returnering er det dit ansvar, at pakke varen forsvarligt ind. Gem derfor fragtkvittering samt track and trace nummer.

Varens stand ved returnering og emballage

Er en vare plomberet/forseglet, må denne ikke åbnes og returneres. Du skal returnere varen i originalemballagen. Emballagen må åbnes, men ikke ødelægges. Hvis emballagen mangler eller er ødelagt, kan det udgøre en værdiforringelse, som du hæfter for.

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse

Når vi modtager varen retur, tjekker vi den, og du får dine penge tilbage inkl. leveringsomkostninger, men med fradrag af en evt. værdiforringelse.

Værdiforringelse kan ske ved at: • du reelt har taget varen i brug, • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den, • emballagen er beskadiget eller manglende • du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm. Vi tilbagebetaler senest 14 dage fra den dato, vi har modtaget varen og til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Reklamation - hvis der er noget galt med varen

Nicehair yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven: omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation, hvis din reklamation er berettiget.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Nicehair inden for rimelig tid, efter fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Kontakt venligst kundeservice med dokumentation for fejlen eller manglen i form af billede eller video. Vi vender efterfølgende tilbage med instruktioner.

I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerklagenævnets afgørelse.

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Mail: ordre@nicehair.dk Telefon: 32200200. Adresse: NiceHair ApS, Stærevej 2, 6705 Esbjerg Ø

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. Hvis reklamationen ikke er berettiget, skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et gebyr, som beregnes op til 200 kr. for undersøgelse af varen.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og at få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for varen indtil vi har modtaget den. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker, der er sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.

OBS: Varerne skal være forsvarligt pakket ind, når du returnerer, og du må IKKE sætte en returlabel direkte på originalemballagen. Du bærer risikoen for varen fra det tidspunkt, hvor varen bliver leveret, og ved returnering er det dit ansvar, at pakke varen forsvarligt ind. Gem derfor fragtkvittering samt track and trace nummer.

Klagemuligheder

Kan vi ikke blive enige om, hvad du har krav på, har du følgende klagemuligheder:

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: ordre@nicehair.dk.

Andre vilkår

Persondata

I vores privatlivspolitik kan du læse om, hvordan vi behandler og beskytter dine personoplysninger. Du kan finde vores privatlivspolitik her.

Cookies

Ved at benytte Nicehair.dk accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.

Ønsker du at læse om, hvilke cookies der bruges på Nicehair.dk samt hvorledes du sletter cookies, så klik her: Cookies.

Pricerunner købsgaranti

Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.

Købsgarantien omfatter sager, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge loven og løser problemet inden for 60 dage. Garantien gælder kun forbrugere, der er bosiddende i Danmark.

Hvis du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem, så kan du inden for en time efter dit køb gennemføre din registrering, så dit køb er omfattet af garantien. Du kan læse mere og tilmelde dig her: Få PriceRunner Købsgaranti i dag.

Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

  • Til Nicehair, Stærevej 2, 6705 Esbjerg Ø, ordre@nicehair.dk:
  • Jeg/vi meddeler herved, at jeg/vi ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores købsaftale om følgende varer/levering af følgende tjenesteydelser:__
  • *Bestilt den/modtaget den: - -
  • Forbrugerens navn og efternavn: __
  • Forbrugerens adresse: Vejnavn og husnr.:__ Postnr.: og by: __
  • Forbrugerens underskrift: __ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
  • Dato - - Det ikke* relevante udstreges
Loading...