Fri fragt på udvalgte fragtmetoder ved køb over 399,00 kr / Hurtig levering 1-2 hverdage / Fremragende Trustpilot

SPAR 25% PÅ AL MAKEUP OG HUDPLEJE | KLIK HER!

Tilføjet til kurven

Subtotal
produkter i din kurv
Køb for mere og opnå GRATIS fragt

Indkøbskurv

Handelsbetingelser

Indledning

Nicehair.dk ejes og drives af:

Nicehair ApS
CVR-nr. 33 06 11 02
Stærevej 2
6705 Esbjerg Ø
Tlf.: 32 200 200
Mail: ordre@nicehair.dk

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på Nicehair.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.

Minimumskøb

Nicehair.dk har et begrænsende minimumskøb på 119 kr. pr. ordre inkl. moms og fragt. Det betyder, at du ikke kan gennemføre et køb, hvis totalbeløbet er på under 119 kr.

Bestilling og betaling

Nicehair.dk er åben 24 timer i døgnet og du kan derfor handle, når det passer dig. Der tages dog forbehold for, at hjemmesiden kan være lukket ned grundet vedligeholdelse. Dog kan der altid handles på Nicehair.dk, når siden er tilgængelig.

Alle priser på Nicehair.dk er inklusive moms og eventuelle andre afgifter.

Når du handler på Nicehair.dk vælger du de varer, som du vil købe og lægger dem i "Indkøbskurven".

Når du er klar til at bestille, klikker du på "Kurv", hvorefter du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform. Eventuelle ekstraudgifter til f.eks. fragt eller kortgebyrer vil først blive udregnet, inden du er klar til betaling.

Du kan ændre indholdet i indkøbskurven frem til, at du bekræfter dit køb ved at trykke på "Gå til betaling". Herefter sendes din ordre til Nicehair.

Beløbet for varerne trækkes først på din konto, når varerne afsendes. Vi tager forbehold for pris- og trykfejl på hjemmesiden samt forbeholder os retten til at annullere ordren, hvis der er tale om en væsentlig og/eller tydelig fejl.

For at handle på Nicehair.dk skal du være fyldt 18 år. Dog kan du godt købe produkter på hjemmesiden, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet. Du skal derudover også være i besiddelse af et gyldigt betalingskort.

Vi modtager følgende betalingskort og betalingsformer:

  • Visa
  • Visa Danmark
  • Visa Elektron
  • Mastercard
  • Mastercard Debit
  • Maestro
  • Mobilepay
  • Viabill

Beløbet hæves på dit kort 24 timer efter, at vi har sendt dit køb.

Ved køb med Viabill vil du først modtage dine varer og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse den 20. i hver måned. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes jf. forbrugeraftalelovens §26.

Viabill finansierer køb op til 2000 kr. Beløb over 2000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse

Når du har bestilt en ordre hos Nicehair.dk, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os. Husk at være opmærksom på, at ordrebekræftelsen kan havne i spamboksen. Hvis kunden har oplyst forkert mailadresse, er betingelserne stadigvæk gældende.

Levering:
Ved modtagelse af din ordre vil vi hurtigst muligt pakke den, samt afsende med en af vores samarbejdspartnere. Vi bruger forskellige leveringsselskaber, herunder PostNord, DAO (Dansk Avis Omdeling), GLS samt personlig afhentning i vores NiceBeauty Salon i Esbjerg eller Kolding. Prisen for levering fremgår tydeligt inden betaling. For at opnå gratis levering på udvalgte leveringsmetoder (foruden personlig afhentning), skal ordrestørrelsen være over 399 kr. medmindre andet er oplyst. Vores leveringstid er estimeret imellem 1-2 hverdage, men travle perioder kan forekomme med længere leveringstider.

Personlig afhentning af varer skal ske hos en af vores saloner:

NiceBeauty Esbjerg
Skolegade 41
6700 Esbjerg

NiceBeauty Kolding
Østergade 18
6000 Kolding

14 dages fortrydelsesret

Når du handler på hos Nicehair.dk, har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og dermed returnere varen til os. For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den kommende hverdag.

Du kan returnere varen og fortryde købet ved at benytte retursedlen via linket her: Retur

Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten og det vil fremgå i bestillingsforløbet.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Hvis folie/ plombering brydes, bortfalder fortrydelsesretten.

Returnering

Hvis du fortryder dit køb og vil returnere dette, vil det lette ekspeditionen, hvis du vedlægger en udfyldt returformular, som du finder her: Retur samt dokumentation for købet , f.eks. din ordrebekræftelse.

Varerne samt dokumentation returneres til:

Nicehair ApS
Att. Retur
Stærevej 2
6705 Esbjerg Ø

Det er vigtigt, at du ved tilbagelevering sørger for, at varerne er forsvarligt indpakket, da du selv har ansvaret for varerne indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Vigtigt: Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt, efter du har givet besked om fortrydelse og senest 14 dage efter.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker, der er sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.

Uafhentede pakker

Pakker der ikke afhentes inden for 14 dage i kundens ønskede pakkeshop sendes automatisk retur til NiceHair. Vi forbeholder os ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr på kr. 40,- for uafhentede pakker til dækning af håndtering, administrationsomkostninger og emballage.

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Beløbet bliver altid overført til det samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med et betalingskort, tilbageføres beløbet til det betalingskort, som du brugte ved købet.

Bemærk: Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet fordi:

  • du reelt har taget varen i brug
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
  • du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den givne situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”:

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du skal reklamere ved at kontakte os via mail til: ordre@nicehair.dk eller via tlf. 32 200 200.

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Brug gerne vores reklamationsskema her: Retur

Varen samt dokumentation returneres til:

Nicehair ApS
Att: Reklamation
Stærevej 2
6705 Esbjerg Ø

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. Hvis reklamationen ikke er berettiget, skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et gebyr, som beregnes op til 200 kr. for undersøgelse af varen.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for varen indtil vi har modtaget den. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker, der er sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.

Gratis produkt

Hvis du modtager et gratis produkt fra Nicehair ApS i din pakke, accepterer du følgende:

  • Kunder, der ikke ønsker salgsfremmende mails for gratis produkter, skal specifikt indtaste ”Jeg ønsker ikke at modtage de gratis produkter, der er lagt i min kurv” i ”kommentarfeltet” inden check out. Nicehair ApS vil derefter fjerne de gratis produkter fra ordren inden afsendelse.

  • Accept af tilbuddet om gratis produkter af kunden, er bindende og er et udtryk for en aftale om Nicehair ApS’ vilkår og betingelser for at modtage et gratis produkt/er fra Nicehair ApS, som kan indeholde op til 3 salgsfremmende mails, der er relateret til det gratis produkt/er. De salgsfremmende mail må ikke være relateret til andre produkter eller mærker.

  • De salgsfremmende mails relateres til det ordrenummer, der modtog det gratis produkt/er og skal sendes af Nicehair ApS indenfor 14 dage efter køb.

  • Hver købt ordre indeholdende et gratis produkt/er er adskilt og kan derfor behandles samtidigt, hvis flere ordrer indeholdende et gratis produkt/er, placeres af én bruger ved hjælp af samme mailadresse indenfor 14 dage.

  • Salgsfremmende mails, der sendes af Nicehair ApS, er som nævnt ovenfor, baseret på ordrenumre, der indeholder et gratis produkt/er og er INGEN relation til Nicehair ApS’ standers marketingmails.

Oplysning om klagemuligheder:

EU-Kommissionens online klageportal kan anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, hvor Nicehair.dk har hovedkontor.

Klage kan indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage, skal du angive vores e-mail: ordre@nicehair.dk

Pricerunner

Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.

Købsgarantien omfatter sager, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge loven og løser problemet inden for 60 dage. Garantien gælder kun forbrugere, der er bosiddende i Danmark.

Hvis du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem, så kan du inden for en time efter dit køb gennemføre din registrering. Det koster ingenting og tager mindre end tre minutter, og vupti så er dit køb omfattet af garantien! Få PriceRunner Købsgaranti i dag

For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig som forbruger. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er beskadiget, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.

Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker Købsgarantien dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. Købsgarantien erstatter ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der er undtaget garantien, samt de gældende vilkår.

Forbrugere skal kunne føle sig trygge, når de handler online - det er formålet med Købsgarantien. På PriceRunners hjemmeside vises de udvalgte butikker, der indgår i garantien, med Købsgaranti-symbolet ud for deres navn. Vi er glade for at være en af de udvalgte butikker!

Siden 2000 har PriceRunner hjulpet millioner af danskere med at sammenligne produkter. Tjenesten har altid været både gratis og uafhængig og har til formål at gøre det lettere for forbrugere at sammenligne produkter, priser og butikker.

Persondata

For at kunne handle på Nicehair.dk, skal du som minimum oplyse:

  • Navn
  • Adresse
  • E-mailadresse
  • Telefon/mobilnummer

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, som oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.

Har du oprettet et login til at kunne foretage selvbetjening hos os, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer dog ikke blive slettet, medmindre du beder os herom.

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger. Henvendelser i forbindelse hermed rettes til Nicehair ApS via e-mail ordre@nicehair.dk.

Cookies

Ved at benytte Nicehair.dk accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.

Ønsker du at læse om, hvilke cookies der bruges på Nicehair.dk samt hvorledes du sletter cookies, så klik her: [Cookies]( https://nicehair.dk/cookies)

Momsrefusion

Du kan søge momsen retur for varer, som vi har leveret til en dansk adresse og som du efterfølgende fører ud af landet til et ikke EU-land. For at vi kan refundere din moms, skal du sende os den originale faktura med toldstempel per almindelig post eller på mail til bogholderi@nicehair.dk.

Denne skal være modtaget af Nicehair ApS senest 2 måneder efter, at varerne er ført ud af EU. Du bedes desuden oplyse dit danske kontonummer, hvortil pengene skal udbetales til. For hver faktura, hvorpå der ønskes refusion pålægger vi et administrationsgebyr på 100 kr., som vi fratrækker i din refusion.

Erhvervskøb

Såfremt der er tale om erhvervskøb, tilbydes der ikke momsrefusion ved køb på hjemmesiden www.nicehair.dk. Hvis man ønsker at købe erhvervsmæssigt, bedes man henvende sig direkte til vores økonomi afdeling på bogholderi@nicehair.dk inden der foretages et køb, så vil man kunne modtage en EU faktura uden moms.

Lovvalg og værneting

Køb af varer på Nicehair.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

Pricerunner købsgaranti

Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.

Købsgarantien omfatter sager, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge loven og løser problemet inden for 60 dage. Garantien gælder kun forbrugere, der er bosiddende i Danmark.

Hvis du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem, så kan du inden for en time efter dit køb gennemføre din registrering. Det koster ingenting og tager mindre end tre minutter, og vupti så er dit køb omfattet af garantien! Få PriceRunner Købsgaranti i dag

For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig som forbruger. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er beskadiget, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.

Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker Købsgarantien dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. Købsgarantien erstatter ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der er undtaget garantien, samt de gældende vilkår.

Forbrugere skal kunne føle sig trygge, når de handler online - det er formålet med Købsgarantien. På PriceRunners hjemmeside vises de udvalgte butikker, der indgår i garantien, med Købsgaranti-symbolet ud for deres navn. Vi er glade for at være en af de udvalgte butikker!

Siden 2000 har PriceRunner hjulpet millioner af danskere med at sammenligne produkter. Tjenesten har altid været både gratis og uafhængig og har til formål at gøre det lettere for forbrugere at sammenligne produkter, priser og butikker.

Loading...