Kundeservice telefontider
Kundeservice er lukket i forbindelse med Påske og vi er først tiibage den 6. april kl. 9.00
Mandag til torsdag 09.00 - 16.00
Fredag 09.00 - 15.00
Eller skriv på ordre@nicehair.dk
Husk at have dit ordrenummer klar
Reklamation
Jeg har modtaget et forkert produkt
Har du modtaget et forkert produkt bedes du kontakte os på ordre@nicehair.dk eller ringe til os på 32 200 200, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen.
Der mangler et produkt i min pakke
Hvis du har modtaget en pakke, hvor der mangler et produkt, så kan du kontakte os på ordre@NiceHair.dk eller ringe til os på 32 200 200, husk at notere hvilket produkt der er tale om.
Mit produkt er defekt ved levering Hvis du har modtaget et produkt som er defekt ved levering bedes du kontakte os på ordre@niceHair.dk eller ringe til os på 32 200 200, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen. Det ville være til en stor hjælp for ekspederingen hvis du kan vedhæfte et billede af det defekte produkt.
En tidligere købt vare er nu defekt (f.eks glattejern) Har du tidligere købt et produkt som nu er defekt bedes du kontakte os på ordre@nicehair.dk eller ringe til os på 32 200 200, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal du blot printe og udfylde vores returseddel og sende den til os sammen med varen, og en kopi af fakturaen, hvis du har den.
Omkostninger til returfragten skal du selv afholde.
Download retursedlen her: Retur/ombytning af vare
Produkter og mærker
Jeg kan ikke finde et specifikt produkt
Fra tid til anden kan visse af vores produkter være udsolgte og de bliver derfor automatisk fjernet fra shoppen. I dette tilfælde anbefaler vi at du løbende tjekker shoppen så du kan se når produktet igen er på lager. Du kan evt. også følge med på Facebook eller tilmelde dig vores nyhedsmail.
Der er et mærke jeg ikke kan finde. Får i dette? Hvis der er et særligt mærke du er interesseret i men som vi ikke har på siden er du velkommen til at gå ind på nicehair.dk/suggest og skrive det mærke det mangler. Så vil vi tage de indsendte mærker op til vurdering næste gang vi skal have nye produkter i vores sortiment.
Priser
Alle besparelser er i forhold til vejl. udsalgspriser. Tilbuddene gælder kun i begrænsede perioder eller så længe lager haves. Der tages forbehold for udsolgte produkter, trykfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt.
Alle priser er inkl. dansk moms.
Fragt og levering
Hvor langt er min pakke?
Du kan tracke din pakke direkte på nicehair.dk/pakke
Uafhentede pakker Pakker der ikke afhentes inden for 14 dage i kundens ønskede pakkeshop sendes automatisk retur til NiceHair. Vi forbeholder os ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr på kr. 40,- for uafhentede pakker til dækning af håndtering, administrationsomkostninger og emballage.
Post Nord - privatadresse
Post Nord, med omdeling til privatadresse: 49kr (Ved køb over kr. 399,- er prisen kr. 19)
Post Nord - pakkeboks
Post Nord, til pakkeboks: 35 kr (Opnå fri fragt ved køb over 399 kr.)
GLS - privatadresse
GLS, med omdeling til privatadresse: 49kr (Ved køb over kr. 399,- er prisen kr. 19)
GLS - erhvervsadresse
GLS, med omdeling til erhvervsadresse: 49kr
GLS - pakkeshop
GLS, til pakkeshop: 35kr (Opnå fri fragt ved køb over 399 kr.)
DAO - privatadresse
DAO, med omdeling til privatadresse: 35kr.
DAO - pakkeshop
DAO, til pakkeboks: 29kr. (Opnå fri fragt ved køb over 399 kr.)
Hent selv: 0kr
Hvad er en GLS pakkeshop?
GLS er et fragtfirma der leverer primært til udvalgte lokationer (pakkeshops) landet over. Det kan f.eks være Bilka eller 7 eleven.
På GLS hjemmeside kan du finde den pakke shop der er nærmest dig.
Hvornår kan jeg hente min GLS pakke?
Har du angivet dit mobilnummer kommer der en SMS til dig når pakken ankommer i pakkeshoppen. Derudover vil du altid modtage en e-mail når pakken er klar til afhentning.
Leveringstidspunkt?
Hos NiceHair.dk får du hurtig levering inden for 1-2 hverdage dog med forbehold for udsolgte varer.
Vi sender vore pakker med Post Danmark og GLS. NiceHair.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos en af vores pakkedistributører.
I det tilfælde at en vare ikke kan leveres som anført eller eventuelle lagerfejl vil du blive kontaktet på den email du har angivet ved bestilling.
Bestilling
Jeg har ændringer til min bestilling
Har du lige afgivet din ordre har du mulighed for at kontakte os på 32 200 200, er ordren allerede sendt til pakning er det desværre ikke muligt at foretage ændringer.
Hvordan køber jeg på NiceHair.dk?
Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, skal du først trykke på knappen "Gå til kurv". Her kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boxen med antal. "Opdater kurv", hvis du vil se prisen efter ændringerne.
Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger. Vi trækker først pengene når vi sender dine produkter, du får en e-mail når vi ekspederer din bestilling.
Hvilke betalingsmuligheder har jeg på NiceHair.dk? Du kan betale med Dankort, Visa, Visa-Electron, PayPal, MasterCard, MasterCard debit, MobilePay og Maestro
Vilkår
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag, de modtages. Julegaver købt fra 29/10 - 23/12-2020 kan byttes helt frem til d. 31. januar 2021.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den.
OBS! Produkter som trimmere, glattejern, hårtørrer o.lign. tages ikke retur, hvis de har været brugt.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.
Omkostninger til returnering skal du selv afholde.
Har du fået gratis fragt og bliver den samlede værdi af ordren under 399 kr, når varen returneres, modregnes det fragten ville have kostet i det returnerede beløb.
Varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
NiceHair.dk
Stærevej 2
6705 Esbjerg
Tlf.: 32 200 200
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, og ikke mindst registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto, hvortil refusion kan foregå.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen.
**Vi henter ikke pakker på posthuset
Alle forsendelser til NiceHair.dk skal ske med omdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset.
Hvis jeg ikke når at hente min pakke eller nægter modtagelse?
Hvis pakken ikke afhentes indenfor henliggelsesfristen, eller man nægter modtagelse, pålægges et administrations gebyr på 40 kr.
Hvor lang reklamationsret har jeg? NiceHair.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles NiceHair.dk indenfor rimelig tid.
Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder NiceHair.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
NiceHair.dk
Stærevej 2
6705 Esbjerg
Tlf.: 32 200 200
Enhver tvist mellem forretningen og kunden er underlagt dansk lov.
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, og ikke mindst registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto, hvortil refusion kan foregå.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen.
Vi henter ikke pakker på posthuset
Alle forsendelser til NiceHair.dk skal ske med omdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset.
Hvordan håndteres mine oplysninger?
Ingen personlige oplysninger, der registreres på NiceHair.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos NiceHair.dk.
I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er godkendt udbyder med godkendelse fra PBS/NETS.
Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger".
Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve købsaftalen lagres ikke hos NiceHair.dk på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status, men du er velkommen til at rekvirere den.
Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning.
Man kan desuden valgfrit få sin emailadresse optaget på en mailingliste hos NiceHair.dk, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra NiceHair.dk. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes, som man selv ønsker.
Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang dette ønskes.
Rabat
Jeg har købt for over 399kr, men der står stadig fragt på min faktura
Af hensyn til momsafregningen skal fragtprisen fremgå af fakturaen, selvom du som kunde ikke betaler for forsendelsen. Der vil udover fragtbeløbet også være en online rabat på samme beløb.
Kan jeg kombinere flere rabatter?
Nej, det er ikke muligt at kombinere flere rabatter og rabatkoder.
Undtagelsesvis frifragt ved køb af minimum 399 kr.
Generelle regler for rabatkoder.
Nyhedsbrev
Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet og sms?
Nede i bunden af størstedelen af alle sider finder du en formular hvor du kan tilmelde dig nyhedsbrevet.
Gavekort
Hvordan bruger jeg mit gavekort?
Når varerne er lagt i indkøbskurven, trykkes der på "gå til kurv" hvorefter alle varer som er lagt i kurven vises.
Indtast herefter gavekort-koden i feltet rabatkode/gavekort og tryk på "anvend nu"
Gavekortet kan bruges over flere omgange, men du skal selv holde styr på restbeløbet. Gavekortet gælder ikke på fragten.
Kan man anvende flere gavekort på én gang?
Nej, det er ikke muligt at anvende mere end ét gavekort af gangen.
Hvordan får man et gavekort?
Gavekortet kan du købe ved f.eks at søge efter gavekort.
Min konto
Jeg kan ikke logge ind på min konto
Her er flere forskellige svar, tjek følgende
Du bliver IKKE automatisk oprettet som bruger ved at afgive en ordre. Det betyder at du ikke har en bruger med mindre du aktivt har været forbi Opret Konto og oprettet en bruger.
Hvis du har glemt dit password kan du klikke her for at få et nyt password
Andet
Bruger i Cookies?
Ja. Det er nødvendigt for at kunne lægge produkter i indkøbskurven og det er også med til at forbedre købsoplevelsen.
Er priserne inkl. moms?
Ja, alle vores priser på webshoppen vises udelukkende inkl. moms
Moms refusion vedr. bestillinger til Norge
Har du bestilt varer til levering i et momsfrit land, har du mulighed for at få momsen tilbage på dit køb. Når du har modtaget dine varer skal du indhente et toldstempel, på den vedlagte faktura, hos den lokale toldmyndighed (ofte det lokale Postkontor), hvor det bekræftes at varen er indført i landet efter de gældende regler.
Påfør dernæst fakturaen din banks registreringsnummer og kontonummer, som beløbet ønskes udbetalt til. Herefter tages der en kopi af fakturaen, som sendes på e-mail til bogholderi@NiceHair.dk.
Efter modtagelse af kopien vil momsbeløbet blive udbetalt senest 3 hverdage efter modtagelsen. Bemærk at såfremt modtagerkonto er i en udenlandsk bank vil pengene bliver overført, så modtager betaler alle omkostninger.
Sælger i til private?
Vi sælger og henvender os primært til privatpersoner