Har du shoppet hos NiceHair.dk før, har du allerede en profil. Klik "Har du glemt dit kodeord". Har du ikke handlet hos NiceHair.dk før, skal du følge linket nedenfor for at tilmelde dig.
Vi har lige sendt en bekræftelsesmail til dig. For at færdiggøre din tilmelding, skal du bekræfte din email adresse via denne email. Bemærk: det kan tage op til 5 min, før du modtager mailen.
Har du ikke modtaget en email endnu?
Chat med osMangler du svar på dit spørgsmål? Spørg vores chatbot eller find svar på de oftest stillede spørgsmål længere nede på siden. Kan du ikke finde svaret her, er du også velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Vi sidder klar til at hjælpe dig! Du kan starte din chat lige her: Vores kosmetolog sidder klar, hvis du har brug for hudplejeråd. Send en mail på hudpleje@nicehair.dk eller ring 32200200. | E-mail osDu kan skrive til os via: ordre@NiceHair.dk Ring til osMandag til fredag 10:00-15:00 på: 32 200 200 |
Du kan roligt købe dine julegaver allerede nu. Vi bytter alle varer købt mellem 1. oktober - 23. december frem til 31. januar 2025.
Retur og bytte
Du har 30 dages returret på alle varer fra modtagelsesdatoen. Varen skal være i ubrudt emballage og returneres i samme stand, som ved modtagelsen og den skal være i sådan en stand, at vi uden problemer kan sælge varen som ny igen. Du kan ikke bruge varens emballage som forsendelseskasse, da det vil forringe varens værdi. Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.
Du kan købe en returlabel på vores hjemmeside for kr. 49,-. Du kan få tilsendt en QR kode eller en PDF (HUSK pdf kræver en printer)
Sådan gør du:
Hvis du vælger at bruge din egen label, skal pakken sendes med omdeling til nedenstående adresse (ikke til pakkeshop). Du skal ikke sende med dao, da de ikke kan lave omdeling til virksomheder. Du skal vedlægge en returseddel, som du finder HER. Du kan også lave din egen returseddel, som indeholder ordrenummer og en beskrivelse af, hvad der skal ske med varen.
Pakken sendes til: NiceHair Stærevej 2 6705 Esbjerg Ø Att. Retur
Retur af auktioner:
Hvis du ønsker at returnere en auktion SKAL samtlige produkter fra ét auktionsnummer returneres samlet. Det er derfor ikke muligt at beholde ét produkt fra en auktion og returnere de andre. Hvis det alligevel sker, kan vi ikke refundere, men sende produkt(erne) retur til dig for egen regning (kr. 49,-) Hvis du returnerer flere ordrer i én pakke SKAL ordrerne være fuldstændig adskilte og det skal fremgå tydeligt hvilke produkter, der hører til hvilke ordrenumre.
Du SKAL ligeledes vedlægge en returseddel, som du kan finde HER
Tilbagebetaling af beløbet Du modtager en mail, når vi modtaget din returnering og beløbet betales tilbage til dét kort, som er brugt ved købet inden for 5-7 hverdage. I travle periode kan ekspeditionstiden være lidt længere.
Gavebytte: Vi har desværre ikke mulighed for at ombytte til en anden vare. Ønsker du at modtage en anden vare, skal du bestille det på www.nicehair.dk. Det er den hurtigste måde at modtage de ønskede varer på.
Reklamation
Hvis du oplever problemer med den ordre, du har modtaget, kan du følge nedenstående anvisninger. Det er vigtigt, at du tager billeder af produktet samt forsendelseskassen både ind- og udvendigt. Vi svarer din mail, så hurtigt vi kan med det videre forløb
Jeg har modtaget en forkert vare
Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du sende en mail på ordre@nicehair.dk. Du skal notere dit ordrenummer, navnet på varen og vedhæfte et billede af varens stregkode.
Der mangler et produkt i min pakke
Hvis din ordre ikke er komplet og der mangler en vare, skal du sende en mail på ordre@nicehair.dk. Du skal notere dit ordrenummer og hvilken vare det drejer sig om. Hvis der er tegn på at pakken har været brudt eller åbnet, skal du inkludere billeder af forsendelseskassen både ind- og udvendigt.
Min pakke/produkter er beskadiget ved modtagelse Hvis et eller flere produkter er beskadiget ved modtagelsen, skal du sende os en mail på ordre@nicehair.dk med fotos af forsendelseskasse ind- og udvendigt, fotos af det beskadigede produkt, dit ordrenummer og en beskrivelse af problemet.
Mit produkt er defekt ved levering Hvis du har modtaget en vare, som er defekt ved modtagelsen, skal du kontakte os på ordre@niceHair.dk. Husk at notere varens navn samt beskrive fejlen. Vi skal bruge et billede/video af varen, hvor fejlen kan ses (hvis muligt).
Produkter og mærker
Jeg kan ikke finde et specifikt produkt
Fra tid til anden kan visse af vores produkter være udsolgte og de bliver derfor automatisk fjernet fra shoppen. I dette tilfælde anbefaler vi at du løbende tjekker shoppen, så du kan se når produktet igen er på lager. Hvis et produkt står som udsolgt på hjemmesiden, kan du lige under produktet skrive dig op til at få en mail tilsendt, så snart produktet er på lager igen. Du kan evt. også følge med på Facebook eller tilmelde dig vores nyhedsmail.
Der er et mærke jeg ikke kan finde. Får i dette? Hvis der er et særligt mærke du er interesseret i men som vi ikke har på siden er du velkommen til at gå ind på nicehair.dk/suggest og skrive det mærke det mangler. Så vil vi tage de indsendte mærker op til vurdering næste gang vi skal have nye produkter i vores sortiment.
Priser
Alle besparelser er i forhold til vejl. udsalgspriser. Tilbuddene gælder kun i begrænsede perioder eller så længe lager haves. Der tages forbehold for udsolgte produkter, trykfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt.
Alle priser er inkl. dansk moms.
Fragt og levering
Hvor langt er min pakke?
Du kan tracke din pakke direkte på nicehair.dk/pakke
Uafhentede pakker Pakker der ikke afhentes inden for 7 dage i kundens ønskede pakkeshop sendes automatisk retur til NiceHair. Vi forbeholder os ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr på kr. 49,- for uafhentede pakker til dækning af håndtering, administrationsomkostninger og emballage.
Post Nord - privatadresse
Post Nord med omdeling til privatadresse 59 kr. Ved køb over kr. 399,- er prisen 39 kr.
Post Nord - pakkeboks
Post Nord til pakkeboks 45 kr. (Opnå fri fragt ved køb over 399 kr.)
GLS - privatadresse
GLS med omdeling til privatadresse 49 kr
Ved køb over kr. 399,- er prisen 29 kr.
GLS - pakkeshop
GLS til pakkeshop 35 kr Ved køb over kr. 399,- er prisen 0 kr.
DAO - privatadresse
DAO med omdeling til privatadresse 35 kr. Ved køb over kr. 399,- er prisen 19 kr.
DAO - pakkeshop
DAO til pakkeboks 29 kr. Ved køb over 399 kr. er fragten gratis
Hent selv: 5 kr. betaling for lovpligtig plastikpose
Hvad er en GLS pakkeshop?
GLS er et fragtfirma der leverer primært til udvalgte lokationer (pakkeshops) landet over. Det kan f.eks være Bilka eller 7 eleven.
På GLS hjemmeside kan du finde den pakke shop der er nærmest dig.
Hvornår kan jeg hente min GLS pakke?
Har du angivet dit mobilnummer kommer der en SMS til dig når pakken ankommer i pakkeshoppen. Derudover vil du altid modtage en e-mail når pakken er klar til afhentning.
Leveringstidspunkt?
Hos NiceHair.dk leverer vi normalt inden for 1-2 hverdage dog med forbehold for udsolgte varer. Der kan forekomme længere leveringstid i forbindelse med Black Week, jul og andre travle perioder.
Vi sender vore pakker med Post Danmark og GLS. NiceHair.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos en af vores pakkedistributører.
I det tilfælde at en vare ikke kan leveres som anført eller eventuelle lagerfejl vil du blive kontaktet på den email du har angivet ved bestilling.
Bestilling
Jeg har ændringer til min bestilling
Har du lige afgivet din ordre har du mulighed for at kontakte os på 32 200 200, er ordren allerede sendt til pakning er det desværre ikke muligt at foretage ændringer.
Hvordan køber jeg på NiceHair.dk?
Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, skal du først trykke på knappen "Gå til kurv". Her kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boxen med antal. "Opdater kurv", hvis du vil se prisen efter ændringerne.
Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger. Vi trækker først pengene når vi sender dine produkter, du får en e-mail når vi ekspederer din bestilling.
Hvilke betalingsmuligheder har jeg på NiceHair.dk? Du kan betale med: Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard debit, Maestro, MobilePay og ViaBill
Vilkår
Du har 30 dages returret på alle varer fra modtagelsesdatoen. Varen skal være i ubrudt emballage og returneres i samme stand, som ved modtagelsen og den skal være i sådan en stand, at vi uden problemer kan sælge varen som ny igen. Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.
Du kan købe en returlabel på vores hjemmeside for kr. 49,-. HUSK det kræver en printer. Sådan gør du:
Hvis du vælger at bruge din egen label, skal pakken sendes med omdeling til nedenstående adresse (ikke til pakkeshop).
Pakken sendes til: NiceHair Stærevej 2 6705 Esbjerg Ø Att. Retur
Tilbagebetaling af beløbet Du modtager en mail, når vi modtaget din returnering og beløbet betales tilbage til dét kort, som er brugt ved købet inden for 5-7 hverdage. I travle periode kan ekspeditionstiden være lidt længere. Gavebytte: Vi har desværre ikke mulighed for at ombytte til en anden vare. Ønsker du at modtage en anden vare, skal du bestille det på www.nicehair.dk. Det er den hurtigste måde at modtage dine ønskede varer på.
Hvis jeg ikke når at hente min pakke eller nægter modtagelse?
Hvis pakken ikke afhentes indenfor henliggelsesfristen, eller man nægter modtagelse, pålægges et administrations gebyr på 49 kr.
Hvor lang reklamationsret har jeg? NiceHair.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles NiceHair.dk indenfor rimelig tid.
Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder NiceHair.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
NiceHair.dk
Stærevej 2
6705 Esbjerg
Tlf.: 32 200 200
Enhver tvist mellem forretningen og kunden er underlagt dansk lov.
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, og ikke mindst registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto, hvortil refusion kan foregå.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen.
Vi henter ikke pakker på posthuset
Alle forsendelser til NiceHair.dk skal ske med omdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset.
Hvordan håndteres mine oplysninger?
Ingen personlige oplysninger, der registreres på NiceHair.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos NiceHair.dk.
I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er godkendt udbyder med godkendelse fra PBS/NETS.
Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger".
Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve købsaftalen lagres ikke hos NiceHair.dk på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status, men du er velkommen til at rekvirere den.
Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning.
Man kan desuden valgfrit få sin emailadresse optaget på en mailingliste hos NiceHair.dk, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra NiceHair.dk. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes, som man selv ønsker.
Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang dette ønskes.
Rabat
Jeg har købt for over 399kr, men der står stadig fragt på min faktura
Af hensyn til momsafregningen skal fragtprisen fremgå af fakturaen, selvom du som kunde ikke betaler for forsendelsen. Der vil udover fragtbeløbet også være en online rabat på samme beløb.
Kan jeg kombinere flere rabatter?
Nej, det er ikke muligt at kombinere flere rabatter og rabatkoder.
Undtagelsesvis frifragt ved køb af minimum 399 kr.
Generelle regler for rabatkoder.
Nyhedsbrev
Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet og sms?
Nede i bunden af størstedelen af alle sider finder du en formular hvor du kan tilmelde dig nyhedsbrevet.
Gavekort
Hvordan bruger jeg mit gavekort?
Når varerne er lagt i indkøbskurven, trykkes der på "gå til kurv" hvorefter alle varer som er lagt i kurven vises.
Indtast herefter gavekort-koden i feltet rabatkode/gavekort og tryk på "anvend nu"
Gavekortet kan bruges over flere omgange, men du skal selv holde styr på restbeløbet. Gavekortet gælder ikke på fragten.
Kan man anvende flere gavekort på én gang?
Nej, det er ikke muligt at anvende mere end ét gavekort af gangen.
Hvordan får man et gavekort?
Gavekortet kan du købe ved f.eks at søge efter gavekort.
Min konto
Jeg kan ikke logge ind på min konto
Her er flere forskellige svar, tjek følgende
Du bliver IKKE automatisk oprettet som bruger ved at afgive en ordre. Det betyder at du ikke har en bruger med mindre du aktivt har været forbi Opret Konto og oprettet en bruger.
Hvis du har glemt dit password kan du klikke her for at få et nyt password
Andet
Bruger i Cookies?
Ja. Det er nødvendigt for at kunne lægge produkter i indkøbskurven og det er også med til at forbedre købsoplevelsen.
Er priserne inkl. moms?
Ja, alle vores priser på webshoppen vises udelukkende inkl. moms
Sælger i til private?
Vi sælger og henvender os primært til privatpersoner