Ring på 32 200 200

Kundeservice telefontider
Mandag til Torsdag: 09.00 - 18.00
Fredag: 09.00 - 15.00 Eller skriv på ordre@nicehair.dk

Husk at have dit ordrenummer klar

Reklamation

  • Jeg har modtaget et forkert produkt
    Har du modtaget et forkert produkt bedes du kontakte os på ordre@nicehair.dk eller ringe til os på 32 200 200, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen.

  • Der mangler et produkt i min pakke
    Hvis du har modtaget en pakke, hvor der mangler et produkt, så kan du kontakte os på ordre@NiceHair.dk eller ringe til os på 32 200 200, husk at notere hvilket produkt der er tale om.

  • Mit produkt er defekt ved levering Hvis du har modtaget et produkt som er defekt ved levering bedes du kontakte os på ordre@niceHair.dk eller ringe til os på 32 200 200, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen. Det ville være til en stor hjælp for ekspederingen hvis du kan vedhæfte et billede af det defekte produkt.

  • En tidligere købt vare er nu defekt (f.eks glattejern) Har du tidligere købt et produkt som nu er defekt bedes du kontakte os på ordre@nicehair.dk eller ringe til os på 32 200 200, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen.

    OBS: Er der tale om et defekt ghd glattejern som falder inden for garantien kan du lette reklamationstiden ved at sende den direkte ind til ghd Danmark.

    Adressen er: Ghd Scandinavia, Skanderborgvej 232, 8260 Viby J.
    Husk at vedlægge en kopi af kvitteringen og en beskrivelse af fejlen.

  • Hvordan returnerer jeg en vare?
    Hvis du ønsker at bytte/returnere et produkt, skal du blot printe og udfylde vores returseddel og sende den til os sammen med varen, og en kopi af fakturaen, hvis du har den.

    På retursedlen kan du krydse af om du ønsker pengene retur. Hvis du ikke udfylder konto nr. og reg nr. returnerer vi blot penge til det betalingskort der blev benyttet ved købet.

    På retursedlen kan du også fortælle os hvorfor du returnerer produktet, eller evt. hvilket produkt du ønsker ombyttet til. Omkostninger til returfragten skal du selv afholde, mens vi afsender det nye produkt fragtfrit. Husk at du kun kan ombytte til en vare der har samme værdi som det returnerede eller mindre.

    Download her retursedlen her: Retur/ombytning af vare

Produkter og mærker

  • Jeg kan ikke finde et specifikt produkt
    Fra tid til anden kan visse af vores produkter være udsolgte og de bliver derfor automatisk fjernet fra shoppen. I dette tilfælde anbefaler vi at du løbende tjekker shoppen så du kan se når produktet igen er på lager. Du kan evt. også følge med på Facebook eller tilmelde dig vores nyhedsmail.

  • Der er et mærke jeg ikke kan finde. Får i dette? Hvis der er et særligt mærke du er interesseret i men som vi ikke har på siden er du velkommen til at gå ind på nicehair.dk/suggest og skrive det mærke det mangler. Så vil vi tage de indsendte mærker op til vurdering næste gang vi skal have nye produkter i vores sortiment.

  • Priser
    Alle besparelser er i forhold til vejl. udsalgspriser. Tilbuddene gælder kun i begrænsede perioder eller så længe lager haves. Der tages forbehold for udsolgte produkter, trykfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt.

    Alle priser er inkl. dansk moms.

Fragt og levering

  • Hvor langt er min pakke?
    Du kan tracke din pakke direkte på nicehair.dk/pakke

  • Hvad koster fragten?
    Post danmark, med omdeling til privatadresse: 49kr

    Post danmark, pakkeboks: 29 kr

    • Opnå fri fragt ved køb over 399 kr.

    GLS, med omdeling til erhvervsadresse: 29kr

    • Opnå fri fragt ved køb over 399 kr.

    GLS, til pakkeshop: 29kr

    • Opnå fri fragt ved køb over 399 kr.

    GLS, med omdeling til privatadresse: 49kr

  • Hvad er en GLS pakkeshop?
    GLS er et fragtfirma der leverer primært til udvalgte lokationer (pakkeshops) landet over. Det kan f.eks være Bilka eller Blockbuster.

    På GLS hjemmeside kan du finde den pakke shop der er nærmest dig.

    https://gls-group.eu/DK/da/depoter-gls-pakke-shops

  • Hvornår kan jeg hente min GLS pakke?
    Har du angivet dit mobilnummer kommer der en SMS til dig når pakken ankommer i pakkeshoppen. Derudover vil du altid modtage en e-mail når pakken er klar til afhentning.

  • Leveringstidspunkt?
    Hos NiceHair.dk får du hurtig levering inde for 1-3 hverdage dog med forbehold for udsolgte varer.

    Vi sender vore pakker med Post Danmark og GLS. NiceHair.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos en af vores pakkedistributører.

    I det tilfælde at en vare ikke kan leveres som anført eller eventuelle lagerfejl vil du blive kontaktet på den email du har angivet ved bestilling.

Bestilling

  • Jeg har ændringer til min bestilling
    Har du lige afgivet din ordre har du mulighed for at kontakte os på 32 200 200, er ordren allerede sendt til pakning er det desværre ikke muligt at foretage ændringer.

  • Hvordan køber jeg på NiceHair.dk?

    • Find den ønskede vare.
    • Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på knappen "Læg i kurv".
      Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere. Eller trykke "Gå til betaling"

    Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, skal du først trykke på knappen "Gå til kurv". Her kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boxen med antal. "Opdater kurv", hvis du vil se prisen efter ændringerne.

    • Nu går du til betaling. Klik på knappen "Betal nu"
    • Nu skal du vælge leveringsform og indtaste leveringsoplysninger. - Tryk herefter på "Betal nu"
    • Her skal du indtaste dine kortoplysninger og trykke på "Betal for din ordre"
      OBS: Din bestilling går først igennem, når du klikker på "Betal for din ordre". Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført.

    Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger. Vi trækker først pengene når vi sender dine produkter, du får en e-mail når vi ekspederer din bestilling.

  • Hvilke betalingsmuligheder har jeg på NiceHair.dk? Du kan betale med Dankort, Visa, Visa-Electron, PayPal, MasterCard, MasterCard debit og Maestro

  • Varen jeg købte er nu billigere – betaler I differencen tilbage?
    Da NiceHair.dk er en shop der ofte fører tilbud, er det desværre ikke muligt at få tilbagebetalt differencen på en yderligere nedsat vare. Når betalingen er gennemført har du som kunde accepteret prisen på varen og af denne grund betaler vi ikke prisdifferencen.

Vilkår

  • Hvor lang fortrydelsesret har jeg?
    Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag, de modtages.
    Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den.
    OBS! Produkter som trimmere, glattejern, hårtørrer o.lign. tages ikke retur, hvis de har været brugt.
    Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.

    Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

    Har du fået gratis fragt og bliver den samlede værdi af ordren under 399 kr, når varen returneres, modregnes det fragten ville have kostet i det returnerede beløb.

    Varereturnering
    Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

    NiceHair.dk
    Randersvej 30
    6700 Esbjerg
    Tlf.: 32 200 200

    Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, og ikke mindst registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto, hvortil refusion kan foregå.

    Refusion
    I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen.

    **Vi henter ikke pakker på posthuset
    Alle forsendelser til NiceHair.dk skal ske med omdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset.

  • Hvis jeg ikke når at hente min pakke eller nægter modtagelse?
    Hvis pakken ikke afhentes indenfor henliggelsesfristen, eller man nægter modtagelse, pålægges et administrations gebyr på 39 kr.

  • Hvor lang reklamationsret har jeg? NiceHair.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.

    Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles NiceHair.dk indenfor rimelig tid.

    Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder NiceHair.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

    Varereturnering
    Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

    NiceHair.dk
    Randersvej 30
    6700 Esbjerg
    Tlf.: 32 200 200

    Enhver tvist mellem forretningen og kunden er underlagt dansk lov.

    Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, og ikke mindst registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto, hvortil refusion kan foregå.

    Refusion
    I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen.

    Vi henter ikke pakker på posthuset
    Alle forsendelser til NiceHair.dk skal ske med omdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset.

  • Hvordan håndteres mine oplysninger?
    Ingen personlige oplysninger, der registreres på NiceHair.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos NiceHair.dk.

    I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er godkendt udbyder med godkendelse fra PBS/NETS.

    Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger".

    Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve købsaftalen lagres ikke hos NiceHair.dk på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status, men du er velkommen til at rekvirere den.

    Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning.

    Man kan desuden valgfrit få sin emailadresse optaget på en mailingliste hos NiceHair.dk, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra NiceHair.dk. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes, som man selv ønsker.

    Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang dette ønskes.

Rabat

  • Jeg har købt for over 399kr, men der står stadig fragt på min faktura
    Af hensyn til momsafregningen skal fragtprisen fremgå af fakturaen, selvom du som kunde ikke betaler for forsendelsen. Der vil udover fragtbeløbet også være en online rabat på samme beløb.

  • Kan jeg kombinere flere rabatter?
    Nej, det er ikke muligt at kombinere flere rabatter og rabatkoder.
    Undtagelsesvis frifragt ved køb af minimum 399 kr.

    Generelle regler for rabatkoder.

    • Gælder ikke ved “hent selv”.
    • Må max bruges én gang pr. kunde.
    • Gælder kun når du er logget ind.
    • Kan ikke byttes til kontanter.
    • Kan ikke genbruges ved returnering.
    • Kan ikke deles på flere køb.
    • Kan ikke bruges til betaling af fragt.
    • Nogle mærker og produkter kan være spærret for rabat
    • Du kan ikke købe gavekort for rabatkoder og deals,
    • Kan ikke kombineres med andre rabatter, deals, gavekort og kampagner.

Nyhedsbrev

  • Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?
    Nede i bunden af størstedelen af alle sider finder du en formular hvor du kan tilmelde dig nyhedsbrevet.

  • Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet?
    Det gør du ved at åbne dit sidste nyhedsbrev. Rul derefter helt ned i bunden og klik på linket, hvor der står "Frameld dig dette nyhedsbrev".

Gavekort

  • Hvordan bruger jeg mit gavekort?
    Når varerne er lagt i indkøbskurven, trykkes der på "gå til kurv" hvorefter alle varer som er lagt i kurven vises.

    Indtast herefter gavekort-koden i feltet rabatkode/gavekort og tryk på "anvend nu"

    Gavekortet kan bruges over flere omgange, men du skal selv holde styr på restbeløbet. Gavekortet gælder ikke på fragten.

  • Kan man anvende flere gavekort på én gang?
    Nej, det er ikke muligt at anvende mere end ét gavekort af gangen.

  • Hvordan får man et gavekort?
    Gavekortet kan du købe ved f.eks at søge efter gavekort.

Min konto

  • Jeg kan ikke logge ind på min konto
    Her er flere forskellige svar, tjek følgende

    1. Du bliver IKKE automatisk oprettet som bruger ved at afgive en ordre. Det betyder at du ikke har en bruger med mindre du aktivt har været forbi Opret Konto og oprettet en bruger.

    2. Hvis du har glemt dit password kan du klikke her for at få et nyt password

    3. Er du sikker på at du aktivt har været inde og oprette en konto og dit password er rigtigt, så kan du kontakte os på ordre@NiceHair.dk eller ringe til os på 32 200 200

Andet

  • Bruger i Cookies?
    Ja. Det er nødvendigt for at kunne lægge produkter i indkøbskurven og det er også med til at forbedre købsoplevelsen.

  • Er priserne inkl. moms?
    Ja, alle vores priser på webshoppen vises udelukkende inkl. moms

  • Moms refusion vedr. bestillinger til Grønland, Norge og Færøerne
    Har du bestilt varer til levering i et momsfrit land, har du mulighed for at få momsen tilbage på dit køb. Når du har modtaget dine varer skal du indhente et toldstempel, på den vedlagte faktura, hos den lokale toldmyndighed (ofte det lokale Postkontor), hvor det bekræftes at varen er indført i landet efter de gældende regler.

    Påfør dernæst fakturaen din banks registreringsnummer og kontonummer, som beløbet ønskes udbetalt til. Herefter tages der en kopi af fakturaen, som sendes på e-mail til ordre@NiceHair.dk.

    Efter modtagelse af kopien vil momsbeløbet blive udbetalt senest 3 hverdage efter modtagelsen. Bemærk at såfremt modtagerkonto er i en udenlandsk bank vil pengene bliver overført, så modtager betaler alle omkostninger.

  • Sælger i til private?
    Vi sælger og henvender os primært til privatpersoner

  • Jeg har andre spørgsmål?
    Du kan kontakte os på ordre@NiceHair.dk eller ringe til os på 32 200 200
Kundeservice
Ring på 32 200 200
Ægte varer
Alle varer er 100% ægte
Største udvalg
Altid over 10.000 varenumre

Tilføjet til kurven

Subtotal
produkter i din kurv
Køb for mere og opnå GRATIS fragt