Har du shoppet hos NiceHair.dk før, har du allerede en profil. Klik "Har du glemt dit kodeord". Har du ikke handlet hos NiceHair.dk før, skal du følge linket nedenfor for at tilmelde dig.
Vi har lige sendt en bekræftelsesmail til dig. For at færdiggøre din tilmelding, skal du bekræfte din email adresse via denne email. Bemærk: det kan tage op til 5 min, før du modtager mailen.
Har du ikke modtaget en email endnu?
Nicehair yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven: omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation, hvis din reklamation er berettiget. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Nicehair inden for rimelig tid, efter fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Kontakt venligst kundeservice med dokumentation for fejlen eller manglen i form af billede eller video. Vi vender efterfølgende tilbage med instruktioner. I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerklagenævnets afgørelse. Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: Mail: ordre@nicehair.dk Telefon: 32200200. Adresse: NiceHair ApS, Stærevej 2, 6705 Esbjerg Ø Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er