Effektive hårplejeprodukter med både italiensk og brittisk islæt
Fra frisører til frisører:
TIGI blev grundlagt i 1986 af Anthony Mascolo, som er søn af italienske immigranter med brittisk bosæde. Anthony er ud af en frisørfamilie med egen succesfuld salon, Tony & Guy. Han blev uddannet frisør og arbejdede i sin fars salon, hvor han specialiserede sig i hår til fotoshoots. Senere hen begyndte Anthony også selv at arbejde, som fotograf. Allerede i 70´erne skabte Anthony sig et godt omdømme gennem sine kreative og helt unikke klippeteknikker. Idag er han en verdenskendt frisør, der betragtes, som et icon af andre frisører. Anthony har da også mange vundne priser i rygsækken. Han er blandt andet kåret til brittisk frisør 3 gange, nemlig i 1988, 1990 og 1995. TIGI var en del af Tony & Guy koncernen, men blev senere skilt herfra og i 2009 blev TIGI istedet overtaget af den globale organisation, Unilever. Anthony er dog stadig tilknyttet, som kreativ konsulent.
Filosofien:
TIGIs filosofi er at kommunikere de sidste nye kreative idèer ud via TIGI-uddannelserne, som gerne skulle være den arv TIGI efterlader sig. Den konstante drivkraft er at inspirere verdens frisører til at turde skille sig ud og være kreative professionelle.
Lær reglerne og bryd dem:
Anthony og TIGI mener, at du først bliver virkelig god, når grundstammen er på plads. Derfor er det vigtigt at kunne de grundliggende regler indenfor klipning, farvning og styling, samt at have stor produktkendskab og god forretningssans. Når disse grundelementer er tilstede, er det ok at bryde reglerne og kombinere den tekniske viden med den kreative frihed for at skabe nye trends og tendenser.
De centrale elementer: TIGIs centrale elementer er at udvikle nye innovative og effektive produkter, få kreative idéer og føre fantasifulde tiltag ud i verden i samarbejde med et stærkt professionelt team, hvor Anthony Mascolo selv er en del af processen.
TIGI og Nicehair.dk:
Hos Nicehair.dk har vi et stort udvalg af de populære TIGI produkter.
- TIGI Bed Head, hvor Danmark var et af de første lande, der introducerede denne smarte produktserie i det ungdommelige design og med funky navne som "Manipulator", "Creative Genius" og "After Party".
- TIGI Catwalk, som er en serie, der er inspireret af livet "back stage"...altså livet bag scenen til modeshows, filmoptagelser og lignende. Fyldt med glamour og skønhed.
- S-Faktor, som er det ultimative indefor hårpleje, hvor TIGI har lagt vægt på at udvikle et luksuriøst, sofistikeret og moderigtig mærke med de fineste ingredienser og i den bedste emballage.
- Duo´s, som er to sammenhørende produkter af shampoo og balsam til enhver hårtype og funktion.
Klik eventuelt på de enkelte produkter på Nicehair.dk og find på denne måde ud af mere, inden du vælger, hvad der er det rigtige produkt for dig. Flere produkter kan umiddelbart det samme, men hvert produkt har en twist, som kan være den afgørende faktor for dit resultat. Vi har desuden et fantastisk kundeserviceteam, der gerne står til rådighed for spørgsmål af enhver art. Og husk også, at vi har virkelig hurtig levering.
TIGI - Stand out . Don´t fit in