Fri fragt på udvalgte fragtmetoder ved køb over 399,00 kr / Hurtig levering 1-2 hverdage / Fremragende Trustpilot

Tilføjet til kurven

Subtotal
produkter i din kurv
Køb for mere og opnå GRATIS fragt

Indkøbskurv

Har du glemt dit kodeord?
Ny hos Nicehair? Tilmeld dig vores klub og få dine fordele

Hvis du aldrig har afgivet en ordre hos Nicehair.dk, kan du følge nedenstående link for at tilmelde dig

Få fordele
Ja tak, jeg vil gerne modtage gratis gave og digital kommunikation fra Nicehair - Gaven tilføjes i din kurv *Husk at bekræfte de to mails du modtager fra os
Har du glemt dit kodeord?

Nulstil adgangskoden ved at indtaste din e-mail nedenfor

Tilbage til login

NiceHairs stifter giver stafetten videre

Tonny Nielsen Bruun forlader NiceHair og har solgt den sidste del af virksomheden til Story House Egmont.

NiceHair blev stiftet i Esbjerg i 2009 af Tonny Nielsen Bruun. I 2016 købte Story House Egmont sig ind i e-handelsvirksomheden, der er en af landets førende online-forhandlere af skønhedsprodukter. Nu har Story House Egmont overtaget NiceHair 100 procent, og i den forbindelse forlader Tonny Nielsen Bruun NiceHair.

”Efter at jeg solgte yderligere 21 procent til Egmont sommeren 2021, begyndte jeg at trække mig mere ud af den daglige drift, og jeg har indset, at ”min baby” er ved at blive stor. Nu har jeg solgt den sidste del, og det er derfor det rette tidspunkt at slippe og komme videre. Jeg forlader NiceHair med stolthed over det, jeg har skabt. Selskabet er i god form, og jeg er sikker på, at Story House Egmont er de helt rigtige ejere til at drive det videre,” siger Tonny Nielsen Bruun.

”Jeg vil gerne takke Tonny Nielsen Bruun for hans store arbejde med at gøre NiceHair til en succes. Vi har nu lagt det strategiske fundamentet for NiceHairs udvikling de kommende år, hvor målet er at blive Danmarks største online-forhandler af skønhedsprodukter. Vækstkursen er sat med et stærkt ledelsesteam med Susanne Snogdal i spidsen som adm. direktør,” siger Frank Birkegård, bestyrelsesformand i NiceHair.

Jesper Eising
Pressechef i Egmont
jesper.eising@egmont.com

Story House Egmont udgiver stærke magasiner og driver succesfulde forretninger inden for digitale medier, e-handel og agencies. Vi er publicister af hjertet og har med udgangspunkt I storytelling bygget vækstforretninger, så vi både laver indhold og journalistik i verdensklasse samtidig med, at vi skaber stærke forbrugerfællesskaber og brands. Story House Egmont er en del af den nordiske mediekoncern Egmont sammen med Nordisk Film, TV 2 i Norge og Lindhardt og Ringhof. Hele Egmont er en fond. Alt overskud går til udvikling af vores medier samt til at hjælpe udsatte børn og unge og støtte filmtalenter.

NiceHairs stifter giver stafetten videre
Follow

Søg blandt pressenyheder

Nyeste indlæg