Fri fragt på udvalgte fragtmetoder ved køb over 399,00 kr / Hurtig levering 1-2 hverdage / Fremragende Trustpilot

Tilføjet til kurven

Subtotal
produkter i din kurv
Køb for mere og opnå GRATIS fragt

Indkøbskurv

Har du glemt dit kodeord?
Ny hos Nicehair? Tilmeld dig vores klub og få dine fordele

Hvis du aldrig har afgivet en ordre hos Nicehair.dk, kan du følge nedenstående link for at tilmelde dig

Få fordele
Ja tak, jeg vil gerne modtage gratis gave og digital kommunikation fra Nicehair - Gaven tilføjes i din kurv *Husk at bekræfte de to mails du modtager fra os
Har du glemt dit kodeord?

Nulstil adgangskoden ved at indtaste din e-mail nedenfor

Tilbage til login

NiceHair er årets e-handler inden for skønhed

Hos NiceHair ønsker de at have skønhedsbranchens højeste kundeloyalitet, og den ambition har nu båret frugt. PriceRunner har kåret NiceHair som Årets E-handler Skønhed 2022.

Esbjerg-virksomheden NiceHair er kåret som Årets E-handler 2022 inden for kategorien ”Skønhed” af PriceRunner. Det er fjerde år i træk, at Årets E-handler udpeges inden for en række kategorier, og prisen til NiceHair blev overrakt ved et finaleshow i Tivoli i går aftes.

”Vi er helt vildt stolte af, at vi er kundernes foretrukne e-handler inden for skønhed. Vi arbejder hårdt for at sikre, at vores mange kunder har en super oplevelse, når de besøger NiceHair.dk. Vi har et stort team af engagerede medarbejdere, som virkelig brænder for at skabe unikke skønhedsøjeblikke og høj kundeloyalitet, og det er ikke mindst deres fortjeneste, at vi er kåret til Årets E-handler Skønhed 2022,” siger adm. direktør i NiceHair, Susanne Snogdal.

NiceHair, der i dag er ejet af medievirksomheden Story House Egmont, har de seneste år oplevet flot vækst og havde i 2021 sit bedste år nogensinde med en omsætning på 389 mio. kroner. Målet for NiceHair er at have skønhedsbranchens højeste kundeloyalitet skabt gennem engagerende indhold og services.

Vildt inspirerende

Virksomheden har allerede en skare af loyale kunder, som blandt andre Heidi ”Mulle” Jepsen, der udtaler:

”Jeg synes, at NiceHairs hjemmeside og sociale medier er vildt inspirerende. Der sker altid noget sjovt og spændende, og der er masser af gode tilbud eller konkurrencer. NiceHair har også Danmarks bedste kundeservice. De er bare nogle gode piger, og man kan mærke dem være smilende og glade gennem telefonen, når man taler med dem.”

Der er ingen tvivl om, at det kan være en udfordring at skabe personlige og nærværende købsoplevelser online. Men hos NiceHair har man alligevel fundet en måde at skabe en nær relation til kunderne, som det her forklares af Cirkeline Westergaard, der arbejder i NiceHairs kundeservice:

”Vi taler til vores kunder, som om de er en god veninde, for at give dem en personlig og positiv oplevelse. Så den her anerkendelse giver os en enorm stolthed over, at vi lykkes med det, vi arbejder så hårdt på hver dag. Det er skønt, at kunderne kan mærke vores engagement.”

Om Årets E-handler-prisen

For fjerde år i træk har PriceRunner udkåret Årets E-handler – en pris, der har til formål både at belønne de hårdtarbejdende butikker og vejlede forbrugerne, der shopper online. Baseret på indsamlede stemmer fra kunder blev der for hver kategori udpeget tre finalister. Den endelige vinder for de forskellige kategorier blev offentliggjort ved et finaleshow i Tivoli d. 5. maj.

Susanne Snogdal
CEO, NiceHair
+45 20233211
susanne@nicehair.dk

Story House Egmont udgiver stærke magasiner og driver succesfulde forretninger inden for digitale medier, e-handel og agencies. Vi er publicister af hjertet og har med udgangspunkt I storytelling bygget vækstforretninger, så vi både laver indhold og journalistik i verdensklasse samtidig med, at vi skaber stærke forbrugerfællesskaber og brands. Story House Egmont er en del af den nordiske mediekoncern Egmont sammen med Nordisk Film, TV 2 i Norge og Lindhardt og Ringhof. Hele Egmont er en fond. Alt overskud går til udvikling af vores medier samt til at hjælpe udsatte børn og unge og støtte filmtalenter.

Follow

Søg blandt pressenyheder

Nyeste indlæg

NiceHairs stifter giver stafetten videre