En af TIGI’‘s mest succesfulde produktområder indenfor Catwalk har i en række år været Curls Rock, en række produkter til krøllet hår.
I samarbejde med designeren Christopher Kane har Anthony Mascolo og TIGI Creative Team videreudviklet produkterne, hvor man har skabt en skarpere og mere fokuseret serie med fokus på både krøller og den nyeste mode, og stedet hvor alt indenfor mode finder sted: på catwalken.
For et mere avantgarde og high fashion-look skabtes Curlesque - en ny serie vidunderlige produkter som satser på både dem med krøller og dem som ønsker sig krøller.
Curlesque består af 7 produkter hvor en af hovedingredienserne er det unikke Aquacomplex, hvor styrken fra havets botanik giver fantastisk fugt og krøl definition ved, at benytte avancerede marine biologi ingredienser. Nøgleingredienser er bl.a. Algae, Kelp og havtang.
Sammen med et lækkert moderne design, en delikat afdempet duft, gør dette Curlesque produkterne til de mest spændende og virkningsfulde krølle produkter for den moderne mand/kvinde hvor mode og fashion betyder noget!
Curlesque Curl Collection er opdelt på følgende måde:
PREP IT/ Første del af en behandling. Produkterne renser, plejer, styrker og forbereder håret på styling. Her finder du Curlesque Defining Shampoo som blødgør de naturlige krøller, Curlesque Hydrating Conditioner for fugt og glans og Curlesque Leave-In Conditioner som skaber bløde sunde krøller.
WORK IT/ Produkterne er hovedsagligt ment at skulle arbejdes ind i vådt/fugtigt hår, hvorefter der styles med dem for at opnå den ønskede frisure.
Her finder du Curlesque Curls Rock Amplifier som definerer og separerer, Curlesque Lightweight Mousse som skaber krøller med bevægelse og Curlesque Strong Mousse for kraftig struktur og varigt hold.
PERFECT IT/ De afsluttende produkter til at styrke og holde enhver frisure. Her finder du Curlesque Defining Serum for glans og let hold